2011. január 15., szombat

VALAMI ÚJ :)

Sziasztok :)
Hááát... ez a történet egyelőre még áll, mert az időhiány nálam még mindig adott, VISZONT:
Sourire belekezdett egy új Twilight történetbe, én pedig fogtam magam, és betársultam hozzá.
Ez ugyanúgy fog íródni, mint a Szillel közös Married Life, Sou és én felváltva alkotjuk a fejezetek, csak itt hetente egyszer frissítünk, szóval két hetente kerül mindegyikünkre sor, ennyit még be tudok vállalni.

Szeretettel várunk mindenkit :D

Jenny

http://jenny-sou.blogspot.com/

2 megjegyzés:

  1. Azért szeretném tudni, hogy ennek a törinek nem lesz folytatása?Bocsi, csak az ilyen hülyék kedvéért mint én: kéthetente irod azt a közös törit?
    Én nem bánnám ha két hetente is , de ez a töri is irodhatna nem????
    Nagyon kiváncsi lennék a folytatásra.......

    VálaszTörlés
  2. heloka egyetértek az elötem szoloval hogy lehetne már friss mert már nagyon várom remélem minél hamarabb leszott friss lécike már teljesen felvagyok pörögve :DD nekem nagyon tetszik és kiváncsi vagyok már nagyon a töri folytatására :))

    VálaszTörlés