2010. július 21., szerda

Szünet

Sziasztok :)

Tudom, hogy több blogon is találkoztatok azzal, hogy szünetel, vagy éppen megszűnik.

Lehet, hogy a meleg, a front, vagy ki tudja, de én is gondokkal küzdök. Amellett, hogy az életem egy kissé zűrös mostanában, még írói válságban is szenvedek, ezért elnézést kérve tőletek szabadságolom magam bizonytalan ideig. Nem szeretnék csak azért feltenni fejezetet, mert megígértem, hogy xy napon hozom, és közben nem tudom azt a színvonalat tartani, ami elvárható lenne. A Married Life-ot továbbra is írom Szillel közösen.

Azért nézzetek vissza néha, mert hangsúlyozom, nem megszűnik, csak szünetel az oldal.

És köszönök nektek minden eddigit, és ez utánit. Szeretlek titeket! (L)

Jenny

2 megjegyzés:

  1. Szia Jenny,

    A Married Life oldalról kerültem erre a blogodra, és nagyon tetszik, ahogy írsz!
    A Married Life is nagyon tetszik, szenzációsan egészítitek ki egymást Szillel.
    Sajnos nem tudok mindig komit írni, lehet, hogy Szil eddig több komit is kapott, de az nem jelenti azt, hogy nem tetszik az írásod, csak úgy írom a komikat, ahogy idöm van.
    Megértem, hogy pihire van szükséged, annak is örülök, hogy a közös blogot azért írod.
    Mindenesetre nagyon tetszik amit eddig írtál,remélem valamikor folytatni fogod itt is az írást!

    VálaszTörlés
  2. Szia Szu :)

    Köszönöm, és örülök, hogy erre is eltévedtél.
    Nekem nem vagy ismeretlen, emlékszem rád, és láttam a kommentjeidet is. Ha csak Szil fejezeteire sikerül írnod, nem probléma, ketten alkotjuk az egyet :) Bármilyen formában, bárhol jöhet a véleményed, ahogy sikerül. Ha nem jön össze, az sem gond.
    És kösz a pihi megértést is, remélem hamarosan rendeződöm, és akkor ezt is folytatom.

    Addig is jó olvasást az ML-en.

    VálaszTörlés